Formular de retur
Introduce numărul de comandă și adresa de e-mail din comanda ta, citește condițiile și apasă PASUL URMĂTOR
*La numărul comenzii se vor introduce doar cifrele, fără semnul #
**Adresa de e-mail trebuie să corespundă cu cea din comandă. Dacă ai nevoie de ajutor, contactează-ne - 0765 771 222 (disponibil doar în timpul programului)
RETUR/SCHIMB
- Puteți returna sau schimba orice produs cumpărat de la noi, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care coletul a ajuns la dumneavoastră.
ATENȚIE* NU vor fi acceptate la retur produsele:
- care au fost personalizate conform cerințelor clientului (vezi trusou și lumânări)
- care au fost purtate, deteriorate, spălate, murdare
- care din motive de igienă intimă au fost scoase din ambalajul original (ex.: dress, prosop, șosete...)
- Procesul de retur sau schimb se face doar prin completarea formularului de aici
- procesul de retur / schimb NU se realizează telefonic sau prin mesaj text (sms)
- costul transportului de retur este 15.99 lei și este suportat de către client.
- pentru comenzile internaționale, transportul pentru retur intră în sarcina clientului.
- curierul îl vom trimite noi la adresa unde s-a efectuat livrarea, în termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea cererii de retur sau schimb.
- Nu înmânați bani curierului decât dacă acesta vă cere explicit. Majoritatea ridicărilor de retur sunt pre-plătite iar contravaloarea transportului retur o oprim din valoarea rambursării.
- Foarte important: să nu trimiteți dumneavoastră produsele la noi – vom trimite noi un curier să le ridice. Astfel veți beneficia de avantajul unui cost redus de transport și vom putea urmări foarte ușor procedura.
- Nu efectuăm schimb direct la curier. Orice solicitare de schimb cu o altă măsură va fi operată prin preluarea produsului, recepționarea acestuia în depozitul nostru și apoi livrarea înlocuitorului.
- În cazul schimbului cu o altă măsură, costul de preluare este suportat de noi. Veți achita doar transportul înapoi către dumneavoastră.
- Nu efectuăm schimburi pentru comenzile online în magazinele fizice. Este necesar să urmați procedura detaliată mai sus.
- Produsul(e) se ambalează într-un material rezistent, de preferat un plic de transport pentru piese vestimentare (cutiile mari generează costuri de transport ridicate). Lumânările și trusourile ambalați-le în cutia de transport originală.
- Produsul(e) se trimite împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente intacte în exact aceeași stare cum a fost recepționat (eticheta să nu fie ruptă, să nu fie purtat, murdar, deteriorat). În caz contrar ne rezervăm dreptul să refuzăm returul sau schimbul. Ne rezervăm dreptul de a aplica o taxă de reintrare în stoc pentru produsele ce prezintă urme vizibile sau lipsesc anumite elemente din cele enumerate.
-
Perioada de rambursare a banilor poate dura până la 14
zile calendaristice din momentul în care produsele au ajuns în depozitul nostru.
După ce am inspectat condiția produselor, vă vom notifica printr-un email dacă
îndepliniți termenii pentru rambursare.
- dacă plata comenzii a fost realizată cu cardul, veți primi rambursul în același cont din care ați efectuat plata.
- dacă plata comenzii a fost realizată prin numerar (ramburs la curier), este obligatoriu să ne furnizați un cont bancar (IBAN).
Comanda ta cu numarul #{{ step1.orderid }}
Te rugam sa selectezi de mai jos produsele pe care doresti sa le returnezi
Motiv retur
Metoda de returnare
Felicitari!
Comanda ta de schimb a fost inregistrata cu numarul:
{{ returnID }}
Un curier va ajunge la data mentionată.
Nu uita să ne contactezi dacă ridicarea nu a fost efectuată la data programată.